środa, 3 października 2018

Scrap - taki prosty i nie trudny.

Dziś przedstawiam  Wam scrap wykonany do mapki. Scrapy lubię robić bardzo ale statystycznie wcale ich nie robię więcej niż kartek. No cóż kartka przyda się na każdą okazję, scrap też jest jedno ale... Aby wykonać scrapa potrzebne są: papiery, dodatki różnorakie i  zdjęcie (obraz). Udane zdjęcie - fajna mina, poza czy stylizacja jak dla mnie to podstawa od której rodzą się inspiracje i "wizja" scrapa.

Scrap który wykonałam nie jest skomplikowany. Myślę, że każdy zrobiłby taki scrap. Proszę spróbujecie - może nieoczekiwanie robienie scrapów da wam dużo radości. Podobny zrobiłam już jakiś czas temu - można go zobaczyć tutaj

 
Dwa zbliżenia scrapa
- górny pas - żarówkowo-bombkowy

 - dolny pas- napis

Moja interpretacja mapki:
-układ mapki poziomy - zastosowałam również w moim scrapie  - myślę że  świetnie sprawdzi się też w orientacji pionowej.
- pas ozdobny deski- u mnie czarne deski - papier postarzany (postrzępione brzegi).
Pas szeroki u dołu (odwzorowanie mapki) dodałam węższy pas u góry dla równowagi.
- drobne elementy na sznurku do wycięte elementy z papieru - żarówki oraz tekturki ze Snip Artu bombki z kokardkami w których umieściła zdjęcia,
- sentiment - to napis "Zwyczajne chwile tworzą cudowne wspomnienia"

W mojej interpretacji znów coś odjęłam, coś dodałam.




1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.