piątek, 3 lutego 2012

Ostatnio zdobyte lub nabyte.

Poniższe zdjęcia przedstawiają rzeczy jakie wpadły mi w rączki.
Gwiazdka na zdjęciu jest podarunkiem od koleżanki Ani, z którą spotykam się na spotkaniach scrapowych.
Ramka na zdjęcia, ozdobne szpilki, włosy anielskie, perłowe kulki.

Zawieszki na zdjęcia, elfowe zawieszki, filcowe ozdoby i mikroskopijne kuleczki.

Te małe kuleczki wykorzystywane są w scrapbookingu do robienia fajnych ozdób. Ja zakupiłam je w chińskich sklepach.
Wszystko kupione za okazyjne pieniążki (max. 5 zł. za sztukę).

Dotarła do mnie kanwa z RR domkowego. Wyszywać będę domek nr 7. 
Mam nadzieję, że wyszywając kwadracik w słowniku domkowym powróci chęć do robótek.

2 komentarze:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.