niedziela, 18 marca 2012

"Do torebki".

To nazwa wyzwania wymiankowego jakie rzuciła nam Ola. Mamy zrobić na nasze babskie spotkanie (SKK) coś do torebki. Oczywiście nie wiemy do kogo trafi nasza praca bowiem losowanie przeprowadzamy na spotkaniu. Postanowiłam zrobić coś z sówkami (które bardzo lubię). Plan był ambitny 3 sztuki - hafcik, breloczek  i coś jeszcze. Na coś jeszcze jednak nie starczyło czasu.
Hafcik, który Wam pokazywałam wyszywało się szybko i trafił na kosmetyczkę.
Druga sówka to mój debiut filcowy. Znalazłam wzór w internecie i moja pierwsza sowa- breloczek "z krzywym wzrokiem" wygląda tak:
Moje dary trafiły pociesznej. do Możliwe że będę jeszcze coś z filcu poczyniać (a może poczynać?) bowiem moja kolekcja filców (1 i 3 mm) wygląda tak:
Ja torebkową niespodziankę wylosowałam od mojej sąsiadki Marty. Rzecz która zmieści się w każdej torebce i ....ma jeszcze bardzo ważne zadanie.

Ten torebkowy kciukotrzymacz i szczęsciożyczowacz zmieści się naprawdę w każdej torebce.


Na naszych spotkaniach, które odbywają się nieregularnie robimy rzeczy różne - typowo papierowe lub inne. Uczymy nasze koleżanki nowych "sztuk rękodzielniczych". Tym razem robiłyśmy rzeczy decoupage'owane. Swoje prace pokazały już Oliko i Jamajka. O tym co ja robiłam napiszę następnym razem (i dzięki uprzejmości koleżanki zamieszczę też zdjęcia ze spotkania).

5 komentarzy:

  1. oczywiście, że się podobały - dziękuję bardzo :D

    sówki już huczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa z krzywym okiem jest słodka :) A kciukotrzymacz to rzecz przydatna każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Wy się fajnie bawicie ! super wymianka !

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa i nie zapomnij sobie moja droga zabrać ode mnie wyróżnienia za zadane pytanie ;-)
    które nie tylko za to Ci się należy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza, Iza! Ile Ty masz tych kosmetyczek? Wykupilas caly sklep:P Ja mam podobne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.