wtorek, 9 lipca 2013

Najnowsze zakupy.

Kto ich nie lubi zwłaszcza jeżeli dotyczą naszego hobby - a na punkcie hobby można przecież dostać "pozytywnego" fioła. Moje najnowsze zakupy to oczywiście papiery. Pierwsze z nich to papiery Magicznej Kartki za lift kartki Enczy.

 Dziękuję bardzo. Przy tej okazji nie mogłam się oprzeć by kupić dodatkowo papiery i dodatki . Uzbierało się ich kilkanaście.

Kolejny zakup to papiery American Craft. Przeglądam rożne bogi scrapowe i dzięki temu wzbogacam swoją wiedzę. Mogę też pooglądać różne prace, w różnych stylach, z wykorzystaniem różnych technik. Zaciekawiły mnie prace w nowoczesnym (tak to określam) stylu. Dzięki zakupieniu papierów American Craft z kolekcji Amy Tangerine " Yes, Please"  powstała moja pierwsza praca w tym stylu - kartka  pokazana w poprzednim poście. Podoba mi się w tych pracach to, że są proste, barwne i urokliwe.

Ostatni zakup to tablica do bigowania.
Podczas wakacji na pewno odpoczywacie. Moje zakupy zrobiłam kilka dni temu jeszcze przed rozpoczęciem wakacji. Mam nadzieję, że obecnie wypoczywacie i że podczas wakacyjnych wojaży uda Wam się coś ciekawego hobbystycznego  upolować .

1 komentarz:

  1. Och zazdroszczę Ci takich fajnych zakupów :).

    Ja już nie pamiętam kiedy kupiłam sobie coś scrapowego ...

    Za to ostatnio kupiłam pełno muliny ale o tym wiesz :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.