niedziela, 24 listopada 2013

Święta na fioletowo.

W tym roku część moich świątecznych kartek będzie w tonacji  fioletowej - nietypowej jak na święta Bożego Narodzenia.
Będą też inne kartki a dziś pokażę Wam co wyszło z połączenia rzeczy które się doczekały  swojego czasu.
Zawsze powtarzam dany przedmiot czeka na odpowiedniego klienta a, że klient ma czas i szuka długo - pewne rzeczy muszą poleżeć ;)
 Najpierw były kupione kiedyś tekturki, które są świetnym dodatkiem.
Później kupiony był papier i postanowiłam jakoś te dwa produkty połączyć.
 Bazy do kartek z kopertami też kupione były jakiś czas temu w Ikei.
 Tekturki "potraktowałam" brokatem.
 A nawet kilka tekturek.
 Z tego połączenia postały takie karteczki.
W planach mam jeszcze inne fioletowe karteczki.

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.