poniedziałek, 12 stycznia 2015

Scrap 2/2015

Tym razem scrap wykonałam do mapki. Moje wersja została przygotowana dla kogoś kto dokończy scrap. Pozostawiłam bowiem dwa miejsca celowo na dowolnie wybrane zdjęcia które wybierze, wywoła, przytnie i przyklei obdarowana osoba - będzie miała wkład w scrapa.
http://scrap-map.blogspot.com/2015/01/scrapmap-56.html#comment-form

 Bardzo trudno było mi uchwycić kolory tych papierów - pogoda do robienia zdjęć też temu nie sprzyja.

Zbliżenia kwadratów.

Praca wykonana została z zestawu jaki otrzymałam pod choinkę "Pink Paislee - Snow Village".

Scrapa zgłaszam na wyzwanie ogłoszone przez ScrapMap #56

3 komentarze:

  1. Ale fajny, elegancki i taki... no uroczy. Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajowy jest :D dobry pomysł z tym miejscem na zdjęcia :) dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapMap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu SM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.