wtorek, 4 sierpnia 2015

W deszczowy lipiec.

W tym roku w lipcu pogoda nas zaskakiwała jak chciała ale tak zimnego lipca i deszczowego nie pamiętam a w czasie deszczu dzieci się nudzą (jak mówią słowa piosenki). Aby ten czas był należycie wykorzystany moje dziewczyny kolorowały Tildy. Nie łatwe jest to zadanie szczególnie gdy w rękach są pędzelki lub kredki akwarelowe. Obrazki są małe ale moje dziewczyny poradziły sobie całkiem nieźle. Poniżej efekty ich zmagań.
To obrazki pokolorowane przez Oliwkę.

To obrazki Ninki.

Obrazki będą wykorzystane do innych prac.
A to moje dzieło :)

Dni zimnych było sporo i kolejne "zajęcia" zrobiłam już z męskim "pierwiastkiem" .
Tym razem robiliśmy pudełka -exploding boxy.
Każdy oklejał pudełka innymi papierami.


Na końcu były one ozdabiane.

A to efekt końcowy. Skrzydełka do motylka były kolorowane wcześniej i teraz się przydały.
Poniżej pudełko Julki.


Pudełko mężczyzny.
Pudełko Oliwii.
Pokolorowana Tilda też się znalazła w pudełku.
Pudełko Ninki.
Zajęcia bardzo się podobały. Na kolejnych robiliśmy albumiki ale o tym w innym poście.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace, a jak ładnie pokolorowały obrazki. . Pozdrawiam .:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te obrazki i dzieciaki jak dzielnie pracują!
    Rety, gdzie tam u Was to zimno?? ja już nie pamiętam kiedy to było, w tej chwili mam na termometrze 39... uff, jak gorąco...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.