środa, 18 maja 2016

Kartka komunijna w bieli z ...

W tym roku w maju będziemy uczestniczyć w komunii dwóch sióstr.
Z tej okazji przygotowałam dla nich kartki w bieli ze złotymi dodatkami.


Białe toskańskie róże w różnych rozmiarach, złoty sznurek, złote listki,


złota koronkowa serwetka oraz hostia.


Kartki w wersji lustrzanego odbicia.


Zgłaszam na wyzwanie:
- nr 9- Biel w roli głównej - Filigranki

http://filigranki-pl.blogspot.ie/2016/05/wyzwanie-9-biel-w-roli-gownej.html

- nr 5 - Koronkowy Ślub/Pierwsza Komunia Święta - AltairArt

http://www.altairart.pl/2016/05/wyzwanie-5-koronkowy-slub-komunia-swieta.html

6 komentarzy:

  1. Zachwycająca! marzy mi się od jakiegoś czasu zrobić karteczkę w bieli, ale albo tego, albo owego brakuje, a jak juz mam to leci na inną pracę i zostają z bazą :p Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka praca! Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie kartki. Dziękuję za udział w koronkowym wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział i życzę powodzenia w wyzwaniu Koronkowy Ślub/Pierwsza Komunia na blogu AltairArt - KWioletta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.