poniedziałek, 5 grudnia 2016

Lift kartki w TDZ

Witajcie.
Dziś pragnę Wam przedstawić mój lift kartki Olgi Vasilievy. Zabawę w liftowanie ogłasza cyklicznie Towarzystwo Dobrej Zabawy. 

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.ie/2016/11/lift-kartki-olgi-vasilievy.html
Kartka Olgi jest bardzo kolorowa i są na niej mediowe rozpryski. 
Ja zrobiłam swój lift w wersji świątecznej.
 Ponieważ mediowa nie jestem, rozpryski postanowiłam zastąpić cyrkoniami.
 W pracy użyłam również mojego ulubionego dodatku - badzika.
 Na mojej kartce znalazł się również chrobotek reniferowy.

5 komentarzy:

  1. Zachwycający lift... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachowałaś wszystkie kluczowe elementy pracy Olgi, tworząc zupełnie odmienną, cudownie świąteczną kartkę - brawo! Dziękuję za wspólne liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic work. Magnificient Christmas card.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska! Dziękuję za wspólne liftowanie w TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.