poniedziałek, 16 stycznia 2017

Ramka dla ...

Ramki były trzy a ja przerobiłam jedną z nich.
 
Ramkę po lewej (miętową) przygarnęłam ja. Pozostałe dwie zrobiły Ola i Agnieszka.

Na ramce znalazło się dużo różnych dodatków- kwiaty, koronka, cyrkonie i tekturki.

Koraliki i tekstylny kwiat, bardzo ładny. Mam jeszcze w innym kolorze taką róże i myślę, że powstanie z jego udziałem kartka.
Szydełkowy kwiat też został wkomponowany.
Nawet kolczyki też zostały umieszczone na ramce.
Wykonana dla Jadzi z okazji jej powrotu. Jadzia była zaskoczona co obrazuje poniższe zdjęcie marnej jakości bo marny ze mnie fotograf.

5 komentarzy:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.