piątek, 10 lutego 2017

Scrap przesyłający pozytywną energię z papierami The Art of nature

Witajcie.
Dziś u nas świeci pięknie słońce więc jest idealny moment by pokazać Wam scrap który zrobiłam ostatnio.
Mogę więc śmiało o nim napisać, że jest to scrap przywołujący wiosnę. Jest kolorowy w bardzo radosnych kolorach.

Do zrobienia scrapa wykorzystałam papiery scrapberry's The Art of nature.
 Cała kolekcja bardzo mi się spodobała - powstanie na pewno z niej jeszcze kilka prac.
Scrap zrobiłam do poniższej mapki.

 Poniżej kilka zdjęć ukazujących szczegóły scrapa.

 W kolekcji znajdują się żółte i brązowe ptaszki.
 Na zdjęciu poniżej widać, że brązowy ptaszek też umieściłam na scrapie.


 Scrapa zgłaszam na wyzwanie:

http://internitka.blogspot.com/2017/01/150117-150217.html
Mam nadzieję, że dziś i u Was choć na chwilkę zaświeciło słońce i patrząc na mój kolorowy scrap otrzymaliście dawkę pozytywnej energii. 
Pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.


4 komentarze:

  1. Zachwycający scrap- nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красивая весенняя работа! Спасибо за участие в задании блога Интернить!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękną wiosenną scenerię stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.