czwartek, 14 września 2017

Kartka w nietypowych kolorach.

Witajcie dawno mnie tutaj nie było.
Dziś przedstawiam Wam kartkę w nietypowych kolorach z satynowym kwiatkiem- kartkę którą podpatrzyłam u koleżanki i dostałam słowne zezwolenie na inspirację lub lifting (Ania-Brises).
Nietypowe kolory - no właśnie kolory mają tyle nazw, że jest mi je aż trudno określić.
Jako dodatki to moje ulubione perełki na żyłce, tiul, tekturki.
Papiery których użyłam to Scrapberry's oraz ILS (pewnie wiele osób już ich nie pamięta).

Mam nadzieję, że wrócę do tworzenia na które w związku z reorganizacją czasu po prostu nie mam czasu lub chęci. :)
Pozdrawiam Was odwiedzających wszystkich serdecznie.

10 komentarzy:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.