czwartek, 8 marca 2018

Very Inspirational Post (VIP) w różu.

Witam Was.
Poniższa kartka została wykonana w ramach artykułu na blogu Lemoncraft.
Artykuły o kolorach i ich zastosowaniu w tych firmowych papierach  będą się odbywały co jakiś czas. 
Pierwszy kolor który został omówiony to różowy.
Moja kartka zawiera różowe elementy, które w połączeniu z beżem wygląda bardzo elegancko.


 Dodatki jakie zamieściłam na kartce wskazują na tematykę ślubną - tekturkowa para, metalowe serce. Inne ozdoby to koronka, zawiaskowa tekturka, badzik, cyrkonie, papierowe kwiaty.
 Ta forma kartki (kartka sztalugowa) bardzo mi odpowiada.
Jest bowiem kartką - stojaczkiem.
Ostatnio omawianym kolorem był beżowy i kremowy - zapraszam do poczytania o tym kolorze tutaj.

4 komentarze:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.