niedziela, 16 września 2018

Album z warsztawów

Witam.
W Hobby Place organizowane są co jakiś czas warsztaty kursy.
W lutym miałam te przyjemność by w nich uczestniczyć. Mariusz Gierszewski  prowadził dwa warsztaty: albumowy i zegar.
Ja wzięłam udział w pierwszym.
Poniżej kilka zdjęć na których zobaczycie stworzony album.
 Album harmonijkowy powstał z kolekcji papierów "Bird Song" - Mintay Papers.

 Jako dodatki do ozdobienia stron (jedne strony zostały bez ozdób aby łatwiej było przykleić zdjęcie) użyłam: wycięte elementy z kolekcji, badziki, cyrkonie, półperełki, wyciski z lekkiej masy, koronki, sznurek wstążki, kwiaty.





Kolekcja bardzo mi się spodobała i powstały z niej jeszcze dwie inne prace - pokażę je jam w innych postach.

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.