wtorek, 17 kwietnia 2012

Kolejna nowość poszukiwana.

Miałam dziś napisać inny post ale co się odwlecze to nie uciecze.
W najnowszym numerze rosyjskiej gazetki Вышиваю крестиком 4 (92) (to przedruk brytyjskiej Cross Stitcher - czasami z opóźnieniami) zamieścili wzory i informację która przykuła mój wzrok. Poniżej oryginalny artykuł z gazetki:

Myślę, że wielu osobom ten wzór się spodoba. W artykule (w streszczeniu) jest wyjaśnione kim były Pin Up girls itd. oraz informacja o tym że firma Firma Neo Craft i  Gela.ru stworzyły dwa zestawy do haftu. Hilda to znana z obrazków pulchna dziewczyna. Można wywnioskować że była bardzo wesołą i zaradną dziewczyną. Jeden z zestawów został opracowany na podstawie tego obrazka:

Gdzieś już nawet widziałam wyszyty ten obrazek.

A inna sprawa, o której chciałbym napisać to społeczne kampanie - uświadamiające.
Najnowsza o czytaniu książek jest bardzo interesująca " Nie czytaj książek bo są ciężkie, uzależniają", jest chyba lepsza od poprzedniczki z ubiegłego roku "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka." Pierwsza bardziej trafia do mnie choć ta druga uznana została za najlepszą kampanię ubiegłego roku. "Łóżkowa" kampania wzbudziła we mnie śmiech. Jeżeli część osób trzyma się tego hasła to na pewno dzięki niemu wzrosłą ilość rozwodów w Polsce w ubiegłym roku.
Co skłoniło ludzi do zrobienia tejże kampanii ?
"W listopadzie 2010 r. Pracownia Badań Czytelnictwa Biblioteki Narodowej we współpracy z TNS OBOP przeprowadziła badanie społecznego zasięgu książki w Polsce. Sondaż zrealizowano na losowej, reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej. Przynajmniej jednokrotny kontakt z jakąkolwiek książką w ciągu roku zadeklarowało 44 proc. Polaków, przy czym książkę zdefiniowano w tym badaniu szeroko - włączając do tej kategorii albumy, poradniki, encyklopedie, słowniki, a także książki w formie elektronicznej."
No ta ja się załapałam. Obecnie czytam aż 4 "pozycje  książkowe".


Dwie ostatnie pozycje dla odświeżenia informacji i z powodu tejże kotki.

 A tak zaprzyjaźnia się z kotką moja najmłodsza córka.

6 komentarzy:

  1. Super wzorek czytającej kobiety.Sama bym taki przygarnęła.
    Książki ciekawe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna szukam wzorów Hildy ,gdybyś coś znalazła proszę o informację, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Izus - to Neva u Was mieszka? Chyba się nie myle, bo na nevę mi wygląda.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący blog, będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli dobrze zrozumiałam, poszukujesz wzorku Hildy. Jeśli tak, to jest tu: http://chomikuj.pl/dana64/ROB*c3*93TKOWO/Haft+krzy*c5*bcykowy/Kobiety/Hilda/01
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot prześliczny:))Statystyka czytelnicza smutna bo książki wszechstronnie wzbogacają. Ja z moją córką też się załapujemy. Czytam teraz "Paradoks czasu" Philipa Zimbardo i Johna Boyda. Podkradłam ją Paulinie i powolutku "rozpracowuję". Życzę wspaniałej, rodzinnej atmosfery na komunii i pięknej pogody. Komunia Pauliny ociekała deszczem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.