niedziela, 22 lipca 2012

Do moich dawnych czytelniczek.

Od razu wyjaśniam  - nie chcę nikogo obrażać sformułowaniem dawna czytelniczka. Chodzi mi o grono osób, które czytało mój stary blog jaki prowadziłam mieszkając w Hiszpanii. Wiem, że jest grono które podążą za moimi wypocinami i mam do Was prośbę. Piszcie czy coś ze starego bloga chciałybyście tutaj znów przeczytać. Mam zachowane posty ze starej stronki i mogę je tutaj też zamieścić. Może coś Wam szczególnie przypadło do gustu i chętnie poczytałybyście kontynuację zaczętych tam wątków.

Obecnie odpoczywam. Urlop spędzamy na razie w wojażach   - podróż jest sentymentalna, długa i  męcząca. Obecnie mam bardzo ograniczony dostęp do komputera ale wy zaglądajcie i piszcie. Pozdrawiam Was  a Agnieszce dziękuję  za przesympatyczne spotkanie i otrzymane dary. Stanowczo za krótkie spotkanie miałyśmy i trzeba by było je kiedyś powtórzyć.

Dopiero teraz zauważyłam datę - 22 lipca. Powinnam świętować : (((

2 komentarze:

  1. Mnie brakuje wpisow o sklepach a takze fajne robilas wpisy podsumowujace dany rok w xxx:) A w ogole to calego blogu mi brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też strasznie brakuje Twojego poprzedniego bloga (blogu ?). Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.