wtorek, 17 lipca 2012

Udało mi się.

Po kilku próbach udało mi się uruchomić nowy gażet - z galerią moich haftowanych prac. Widnieje on po lewej stronie. Wyświetlają się w nim losowo (w trakcie czytania postów zmieniają się obrazki) wszystkie wyszyte przeze mnie do tej pory prace. Udało mi się uwiecznić około 95 % wszystkich moich prac. Czytelniczki poprzedniego bloga wiele z nich rozpozna.






Są też moje prace:
-  z czasów intensywnego wyszywania na "byle czym".

 - haft pałucki

- haft richelieu.
Klikając na obrazek z lewej strony przeniesiecie się do galerii gdzie zobaczycie wszystkie prace.
Miłego oglądania.

9 komentarzy:

  1. A ja nadal sie dziwie, ze zamknelas poprzedni blog:( Fajnie bylo wejsc i poprzypominac sobie Twoje stare wpisy. Nie tylko te xxx. Szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:)Podziwiam Twoją dokładność i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... gratuluję dorobku :) Piękne prace i do tego w różnych technikach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzyżykowe prace znałam pozostałe są dla mnie nowością :).

    Iza cały czas pamiętam o e-mailu do Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne hafty! ten z maskami jest piękny! no i ten obrazek z sympatycznym mikołajem - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty! Widać, że lubicie się z igłą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.