poniedziałek, 25 marca 2013

Wesoła wiosenna.

Wiosna dla mnie ma kolory - mnóstwo kolorów. Po biało-czarno-szarej zimie wszystkie kolory są mile widziane. Tym razem karteczki w delikatnych (prawie pastelowych) kolorach.
 Napis Alleluja przykleiłam kosteczkami dystansowymi. Na zbliżeniu widac również taśmę ozdobną.
 By ozdobić kartkę użyłam, stempla, koronki papierowej, przeszyć, taśmy dekoracyjnej, wycinanki z wykrojnika no i kolorowego papieru.

Mam nadzieję, że reniferami nie będziemy wieźli święconki do kościoła (nadal prognoza pogody) na najbliższe 2 tygodnie jest różna).

2 komentarze:

  1. Śliczna Ci ta wiosenna karteczka wyszła :) O renifery się nie martw! Ja sobie od tygodnia wmawiam, że połowę stycznia mamy, żeby się tym śniegiem i mrozem już nie stresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się zdjęcie, a całość rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.