czwartek, 11 kwietnia 2013

Wiosny mi się chce !!!

Mam nadzieję, że te zdjęcia dodadzą Wam energii, której mi bardzo potrzeba.
Wiosny mi się chce !!!
Zdjęcia zrobiliśmy 4 lata temu podczas majowego wypadu na północ Hiszpanii. I pomyśleć tylko, że mniej więcej za miesiąc u nich można podziwiać takie widoki.
Najpierw można zobaczyć gołe skały z których łowi się ryby.
Następnie widać łany kwiatów.

 
Niestety nieznanej nazwy choć już u nas można je kupić,

Chętnie wybrałabym się tam ponownie.

Dla zainteresowanych - miejscowość położona jest na północnym wybrzeżu Hiszpanii w Kantabrii. Nazywa się Suances. Już wtedy zaczęłam zbierać naparstki ale z tej miejscowości niestety żadnego nie przywiozłam.


Jeżeli chcielibyście wybrać się na północ Hiszpanii to polecam. Nasza kilkudniowa wycieczka (jechaliśmy ze wschodu na zachód)  obejmowała następujące miejscowości: Santander, Suances, Santillana del  Mar, Comillas,  San Vincente de la Brqueda, Llanes, Cangas de Onis, Covadonga, Gijon, San Esteban de la Pravia, Aviles, Cudillero, Oviedo.
Do nas jak przyjdzie wiosna to pewnie będzie od razu lato.

1 komentarz:

  1. Przepiekne miejsce. Nie dziwie sie ze chcesz tam jechac ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.