wtorek, 25 lutego 2014

Ksiązki do poduszki i poduszki książki.

Czytam namiętnie książki od jakiegoś czasu. Zauważyłam, że u mnie z czytaniem jest tak samo jak z wyszywaniem. Najpierw dużo i intensywnie a potem pasywnie.
Najnowsza pozycja to grubas z cyklu opowieści historyczne Chufo Llorens'a "Uciekinierka z San Benito". Grubas ma 800 stron. Jestem już w okolicach 500 i jakoś mnie jeszcze nie porwała ale akcja w Hiszpanią w tle to coś po co chętnie sięgnęłam.

Lubię czytać najnowsze powieści historyczne. W ubiegłym roku przeczytałam serię In'ego Lorentz'a składającą się z pięciu książek. Akcja rozpoczyna się w roku 1410 w Konstancji (Niemcy). Główna bohaterka Maria w bardzo szybko toczącej się akcji staję się tytułową  "Nierządnicą".

W drugim tomie serii Maria próbuje ułożyć sobie życie u boku ukochanego męża Michaela. 
Trzeci tom już nikt nie musiał mi zachwalać - podobnie jak poprzednie książki czytało się je szybko i przyjemnie. Nie będę Wam streszczać poszczególnych powieści bowiem znajdziecie je w internecie.
Iny Lorentz pisze książki  bardzo ciekawe i popularne. Seria o Marii nierządnicy w Niemczech odniosła wielki sukces. Na podstawie ksiązek nakręcono serial.
Zachęcam Was do poczytania książek tego autora. Najnowsze powieści to "Róża Asturii" oraz  "Córy płomieni", które na pewno kiedyś przeczytam.
Na koniec dzisiejszych książkowych wywodów chciałabym Was zainteresować poduszką książką.
Dobrej nocy i dobrej lektury o poduszki Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.