niedziela, 23 listopada 2014

Naparstki.

Znów chwilowe problemy zdrowotne członków mojej rodziny wytrąciły mnie z robótkowania i pobytu tutaj ale już wracam. Dziś pokazuję Wam naparstki które dotarły do mnie z różnych części Europy od:
- Kasi - Dziękuję :)
- od Marty - Dziękuję :)
i na koniec naparstek jaki przywiozłam z wrześniowych wakacji :)))
Z typowymi Hiszpańskimi symbolami.
Z wojaży przywiozłam jeszcze trzy inne naparstki które pokaże w kolejnym naparstkowym poście.

W powietrzu czuć już zbliżające się święta. Już przygotowuję się do akcji "wspomagającej przedszkole oraz do przygotowania dekoracji i innych świątecznych przedmiotów. Dziś też tworzyłam - paluszki mam lekko poparzone ale co się nie robi dla dzieci. A co powstaje u mnie obecnie dowiecie się w najbliższych postach :))





4 komentarze:

  1. Wszystkim życzę dużo, dużo zdrówka!
    A naparstki piękne i jakieś kraje rozmaite, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful thimbles!
    Grettings from Portugal

    OdpowiedzUsuń
  3. małe cudeńka, zawładnęły mną całe wieki temu, moja kolekcja jest jeszcze niewielka, ale niezwykle cenna (sentymetalnie oczywiście) i kazdy kolejny, który przyfrunie do mnie z jakiegoś zakątką ogromnie mnie cieszy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.