czwartek, 13 listopada 2014

Pierwszy scrap Oliwii.

Widząc ostatnio mój zapał do robienia scrapów moje córki też chcą robić scrapy. Z młodszą na razie będziemy "eksperymentować" a starsza może już samodzielnie (pod bacznym moim okiem") próbować swoich sił.
Na pierwszy scrap wybrałam lift pracy Miry, który jest ogłoszony w wyzwaniu w Art Piaskownicy.
Scrap nie jest trudny więc młodzież powinna sobie poradzić.
Oliwka wybrała zdjęcie, otrzymała ode mnie mały instruktaż i ... rozpoczęłyśmy. Pomogłam Oliwii wybrać papiery i  zwróciłam uwagę na szczegóły (bo czasami diabeł tkwi w szczególe). 

 http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/10/liftujemy-z-cat-file-store.html 
Poniżej kilka szczegółów.
 Ponieważ jest to jej pierwsza praca tego typu wykonuje ona ją pod moim nadzorem ale dodaje własne pomysły.

 Z tyłu zamieściłam wpis - będzie to pamiętna data.
A to zdjęcie zrobione podczas pracy - zdziwienie ? Zaskoczenie? A może coś innego wyraża to zdjęcie? :)))
Ja też wykonam LO do pracy ogłoszonej przez Art-Piaskownicę.



3 komentarze:

  1. Zdolna mama, to i córki coś z tego mają :).

    A zdjęcie mówi: Mamo nie przeszkadzaj hihi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Oliwko, pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Dziękujemy za przyłączenie się do wyzwania :)
    Wspaniale, że scrapujecie rodzinnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.