środa, 31 października 2018

Mini album - mini grudniownik?

Witam,
Dziś prezentuję Wam mini album. Ten album może być mini grudniownikiem. Powstał z kolekcji papierów Christmas Stories -  Mintay Papers.
Zapraszam do oglądania  - poniżej znajdziecie zdjęcia z opisem.
 Na okładkę wybrałam latarenkę - shaker boxa z Agaterii.
 Wnętrze zawiera obrazki i ramki które zostały wycięte z arkusza nr 06.
 Tutaj widać "sekretne" miejsca na dodatkowe.... kartki, mini albumiki.

Mini album harmonijkowy otwiera się pionowo. Puste miejsca można dowolnie uzupełnić o wpisy lub zjęcia.

A to nie koniec "sekretnych miejsc"
 Z miejsca po lewej mini album wychodzi górą a z miejsca po prawej wychodzi "bokiem".

 Ten album harmonijkowy otwiera się poziomo.
 Ramki zostały wycięte i następnie przyklejone na kosteczki aby można było znów wsunąć w nie zdjęcia lub zapiski.
 Kolejne zdjęcia pokazują jak udekorowałam wnętrze albumu.

 Baza z szarego papieru została "potraktowana" białym gessem.

Mój albumik jest niewielkich rozmiarów. Jego okładka ma wymiary 10,7 x 8,55 x 3,5 cm. Bazę na album i pozostałe elementy wykonałam własnoręcznie.  
Albumik zgłaszam na wyzwanie które ogłoszono na FB - w grupie Minaty Papers Inspo Place -  OCTOBER CHALLENGE - TINY BOOK.

3 komentarze:

  1. Iza ten album jest przepiękny i aż się nie chce wierzyć, że w takim rozmiarze zmieściłaś tyle rzeczy i tajemnych "wejść". Cudo :).

    Czyżbyś Izuś wróciła do blogowania? :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, pięknie! Święta za pasem. Kusi mnie szczególnie piernikowy zapach... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.