środa, 17 października 2018

Scrap i kartka - komplet z albumem.

Po udanych warsztatach u Mariusza podczas, którego wykonałam album wena mnie nie opuszczała. Po powrocie do domu wykonałam scrapa i kartkę z tejże samej kolekcji Bird Song - Mintay Papers.

Główny motyw -wianek został wykonany z papieru nr 3. 
Wycięłam elementy -tak, tak wycięłam i połączyłam je (lubię wycinać) a niektóre miejsca łączeń wianków zostały "zamaskowane" kwiatkami.
Dodatki których użyłam to lniany sznurek, mini domek ze sklejki, plastikowe i papierowe kwiatki.

Do scrapa w podobnym klimacie zrobiłam kartkę - powtarza się tu główny motyw wianek.





Kartka, scrap i album mogą stanowić komplet.
Do ich zrobienia nie użyłam zbyt wielu dodatków a efekt jest  świetny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.