poniedziałek, 7 listopada 2011

Najnowsze zakupy.

Szuflada zecerska już dotarła do mnie.
Bardzo mi się podoba. Podobną kupiła Kasia xgalaktyka (koleżanka z bloga Tam gdzie spadają anioły).
Podobnie jak Kasia będę chciała część półeczkę zapełnić haftami a część naparstkami. Moja szuflada nie jest zbyt zakurzona ale trochę odnowienia się przyda.


Zdjęcie poniżej przedstawia przód szuflady - uchwyt od niej jest zardzewiały i widać okienko na etykietkę.
Może widzicie ślady po ołówku w szufladzie. Prawdopodobnie ktoś napisał sobie literki dla ułatwienia ich szukania. To też dowód na to, że była używana zgodnie z przeznaczeniem.
Nie wiem kiedy zacznę coś z nią robić. Na pewno jest to zadanie długoterminowe. Na razie zbieram wzory haftów.
Kupiłam na allegro zawieszki które tez kiedyś wykorzystam.

9 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaka na taką szufaldę!:) Na pewno pięknie ją zagospodarujesz! Świetne zawieszkowe zakupki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej a gdzie kupiłaś to cudo????
    romka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile przegródek!Można zagospodarować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, ile tu szpulek z nićmi by się zmieściło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo szuflada, też mi się zamarzyło mieć taką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moja jeszcze nie przyszła...buuu:)
    Czekam i czekam i na razie ciszą:)
    Iza...one są w sumie identyczne ,ciekawa jestem jak ją będziesz odświezać:)
    Dziewczynki ,takie szuflady można kupić na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy super! Powodzenia z szuflada, bardzo jestem ciekawa co z nia zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna - patrząc na nią pustą już mi do głowy przychodzą pomysły jakbym ją ozdobiła :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.