czwartek, 13 czerwca 2013

Album dla Lusi - cz. II.

Dziś druga część albumu.
Nie może zabraknąć napisów z imieniem.

 
Wykorzystałam mój ulubiony napis MAMA+TATA= Imię dziecka. Taki napis robiłam na kartce papieru i robiłam zdjęcia moim dzieciom.
Karta z ramką na zdjęcie. W narożniku zamieściłam kwiatową kalkomanię.




Bardzo wiele  pracy włożyłam wykonanie tego albumu. Jak na pierwszy raz jestem z albumu zadowolona.  Jest to duża forma -  na pewno ma mniejszej pracuje się inaczej. Chętnie zrobię kolejny ale chyba z mniejszą ilością kart.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.