wtorek, 4 czerwca 2013

Album dla Lusi - cz.I.

Album prawie jest gotowy.
Przy wykonywaniu kart do albumu musiałam się nagłowić - pogimnastykować umysł.
Po pierwsze kartki są duże i ich zagospodarowanie nie jest łatwe zwłaszcza dla początkującego.
W sumie ozdobić musiałam 20 kart oraz przód i tył (jest w trakcie "wykańczania). Kartki w albumie wkładane są w przezroczyste koszulki.
Wykorzystałam papiery z kilku kolekcji, różniste dodatki, scrapki, wycinanki i techniki.
Poniżej zdjęcia kartek z albumu
Na kartce po lewej wycięłam kółka z falbanką i przeszyłam je maszyną. Na kartce po prawej stronie narysowałam ozdobny brzeg z załączonego do albumu szablonu.
 Karta po lewej ma ramki na zjęcia z wykrojnika a po prawej paski zostały przeszyte maszyną.
 Po lewej -  ramka na zdjęcie z gotowego zestawu, wisząca girlanda oraz kalkomania, po prawej - paski rożnych papierów oraz zdjęcie na plastiku.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.