piątek, 31 października 2014

Drugi lift pracy - też w wersji romatycznej.

Dziś drugi lift dla mojej drugiej córki.

 Różni się od pierwszego papierami jakie do zrobienia jego użyłam oraz tym, że zrobiłam go w wersji lustrzanego odbicia. Praca poniżej to oryginalne lustrzane odbicie scrapa Stephanie Bryan.

Do tego scrapa użyłam papiery z najnowszej kolekcji Lemoncraft "Dom róż" (ćwiek z motylkiem pochodzi z zestawu skomponowanego do tejże kolekcji).
 Ten scrap jest dla Oliwki - przeszycie wykonałam brokatową nitką.
 Jest też tag, motylek, perełki. Na pierwszym zdjęciu widać również button.

Będzie "sprawiedliwie - każda z moich dziewczyn ma podobny scrap.

Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Scrap Lift.

1 komentarz:

  1. Beautiful layout ! Love the tiny details as the fairy or the pearls ! Thank you for playing at Scrap-Lifting !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.