sobota, 4 października 2014

Mały mężczyzna w głównej roli.

Na zdjęciu w moim najnowszym scrapie jest wspomniany wyżej mały mężczyzna, który za kilka dni skończy rok.

 Poniżej zdjęcia detali.
Użyte papiery m.in z kolekcji One way ticket ze Studia Tekturek.
 Wykorzystane w scrapie kuleczki wykorzystam z pewnością nie raz.
 
Scrap wykonałam do poniższej mapki, która spodobała mi się. Moja interpretacja mapki przedewszystkim jej lustrzane odbicie.
Zgłaszam ja na wyzwanie ogłoszone w ScrapMap
http://scrap-map.blogspot.com/2014/09/scrapmapka-50-sponsorowana-studio.html

2 komentarze:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.