piątek, 10 czerwca 2011

Spotkania Kreatywnych Kujawianek (SKK) - 21.05.2011

Dziś piszę o drugiej  atrakcji jaką miałyśmy na majowym spotkaniu. Był to instruktaż używania copiców (specjalistycznych pisaków do "malowania").

Mogłam zobaczyć technikę malowania, używania, uzupełniania, posłuchać cennych rad, dotknąć i wypróbować copiki. 



To więcej niż 2 w 1. 
Nasze prace prezentuję poniżej. Po lewej moja wersja "Oliwki" a po prawej Ninka (dzieło Oliwii).

Swój czas i copiki poświeciła dla nas Ola - Oliko, która ma z nimi do czynienia na co dzień od około 6 lat. Ola to utalentowana dziewczyna. Jest projektantką:
- oraz właśnie debiutuje w papierach.
Jej stemple można zakupić w sklepie scrap.com.pl. Papiery będą dostępne  prawdopodobnie jeszcze w czerwcu. Cała kolekcja będzie prezentowana na IV Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingu w Warszawie w dniu 18.06.2011r. Mnie nie będzie w tym roku na zlocie ale kiedyś się tam udam.
A tutaj odsyłam was do zajawki kolekcji papierów.

Na koniec nasze spotkanie zostało uwiecznione pamiątkowym zdjęciem. To wszystkie zdjęcia ze spotkania majowego. 
Czekam już i zacieram rączki na kolejne spotkanie :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.