poniedziałek, 6 czerwca 2011

Zdjęcia ze Spotkania Kreatywnych Kujwianek - 21.05.2011

"Ukradłam" za zgodą autorki zdjęć kilka jej fotek i prezentuję Wam dziś kilka.
Zacznijmy od losowania okładek na płyty CD (pisałam o tym w poście z dnia 25 maja.


 Następnie przystąpiłyśmy do szycia notesów. Instrukcji udzielała MD Ola (to tak "wytykana" palcem).

 Na początku miałam swoją osobistą pomocnicę.
Nasze notesy zostały uwiecznione.

Ola spisała się fantastycznie -  na pewno musiała wykazać się niecierpliwością. W naszym gronie również były dzieci a i my w pewnym momencie miałyśmy podczas szycia okazję do żartów na temat "o" - tylko obecne na zajęciach będą wiedziały o co chodzi, temat zarezerwowany tylko dla wtajemniczonych ;)

Czekam w napięciu na kolejne czerwcowe spotkanie. Jeszcze w tym tygodniu  napisze Wam zaległy post  o drugiej rzeczy jaką miałyśmy okazję robić.

2 komentarze:

  1. Iza wyglądasz super :).

    Oj narobiło mi się dużo zaległości na Twoim blogu :(.

    Super, że Ci się podobało :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, a czemu miałam się wykazac niecierpliwością?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.