poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Czy to były wakacje?

Czy macie podobne wrażenie jak ja, że tego rocznego lata prawie nie było. Moim ulubionym żartem było powiedzenie: "najbardziej modne i pożądane buty tego lata to kalosze". Niestety czas biegnie niebłagalnie - za dwa dni rozpoczynamy nowy rok szkolny.
W dziedzinie robótkowania pod tym względem u mnie jak co roku (normalnie) -  szału nie było raczej lenistwo.
W ostatnim poście  pisałam o weselu, na które przygotowałam dla Młodej Pary - pudełeczko - telegram.
Mój pierwszy exploding box wyszedł całkiem nieźle - pomijając mój brak zdolności do robienia ładnych zdjęć prac jakie wykonuję oraz kolorowanie stempli kredkami.

Wieczko pudełka prezentuje się bardzo ładnie:

 Wnętrze z "kieszonkami na prezenty".



Będę również nadrabiać zaległości mailowe - koleżanki z "komputera" będę do Was sukcesywnie pisać.

3 komentarze:

  1. no tak to z tym latem bywa. my też w Polsce za bardzo się nie opaliliśmy ;-)
    kartka bardzo pomysłowa!
    dobrze że jest jesteś, i się odzywasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko!!!
    A ta zawartość... mrrr... :P
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zabawne i jednocześnie eleganckie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.