czwartek, 18 sierpnia 2011

Szuflady zecerskie

Szuflady zecerskie ?
Mówi to Wam coś.

Spójrzcie na nie a niektórym z Was wydadzą się znajome.


Dwa lata temu natknęłam się w internecie na francuski blog i zachwyciłam się haftowanymi szufladami. Stare szuflady zostały oszlifowane (niektóre z nich zabejcowane) i w nowej oprawie mogą zdobić nasze domy. Blog zdaje się był akcją gdyż wszystkie prezentowane szuflady zostały wystawione na aukcję na francuskim Ebay-u. Odsyłam Was do bloga - pod zdjęciami zostały umieszczone ceny jakiem osiągnęły.
Rozpoczęłam więc poszukiwania i dowiedziałam się, że szuflady zecerskie w Polsce raczej są niedostępne.

Mnie się bardzo podobają.
Moje poszukiwania szuflad trwają nadal.
Ceny na Ebay'u sięgają od 5 do 30 Euro za szufladę (plus koszty przesyłki).

Dla porównania nowe szuflady (można je wykorzystać) w sklepie scrapki - kosztują :
- 26x31 cm - 59,92 zł.
- 31x43 cm - 83,03 zł.

Mam pytanie do Was czy były byście zainteresowane zakupem starych szuflad ?
Może udało by mi się parę okazjonalnie ich zakupić.

Ich wielkość jest różna, więc cena wahałaby się w granicach 30 - 70 zł (plus koszty wysyłki). Ich stan jest różny - widać na nich upływ czasu ale można je "podrasować".




Proszę wszystkich odwiedzających ten wpis o informację - chciałabym zorientować się jakie jest Wasze zainteresowaniem tymi szufladami.

W innym poście pokażę Wam jakie znalazłam już wykonane szuflady z haftami i nie tylko.

Żródło :internet


Znalazłam wymiary oryginalnych szuflad - najczęściej spotyka się je o wymiarach
- 50x35 cm,
- 65x44 cm,
- 85x31,5 cm,
- 80x50 cm.

9 komentarzy:

  1. Ja jestem zainteresowana. Jakie byłyby ceny mniej więcej? A nie dałoby rady całej szafeczki załatwić? Jakby coś zostawiam maila jakbyś miała jakieś wieści finia(małpa)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak nie zdecyduje sie:( Jakos nie wyobrazam sobie siebie haftujacej takie male hafciki do szuflady:P Ale bede Ci wiernie kibicowac:) Jednak wole poleczki na naparstki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz co wlasnie znalazlam! Inne wykorzystanie tych szuflad, ale rownie fajne:)
    http://www.etsy.com/listing/72591920/mirrored-printer-drawer-jewelry-display?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=wood+display&ga_view_type=gallery&ga_order=date_desc&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=

    http://www.etsy.com/listing/61543709/printers-drawer-jewelry-display?ref=sr_gallery_23&ga_search_query=wood+display&ga_view_type=gallery&ga_order=date_desc&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście to dość ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szuflady są świetne i o ile ich cena nie jest zbyt wysoka to z kosztami przesyłki już gorzej :(((( wysyłka do Polski to około 150 zł i więcej, także cena takiej szuflady rośnie ogromnie.... a szkoda, bo sama z chęcią stałabym się posiadaczką takiego cuda.
    sylwia z romki
    www.romka.mojabudowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze , nawet nie wiedziałam , że cos takiego jest ..:) czego to sie nie wymysli w imię recyklingu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post:) Jestem pod wrażeniem tych wzorników. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam Kaszty Zecerskiej od prawie roku!!! takiej właśnie nieozdobionej etc... czy udało ci się namierzyć jakieś? pozdrawiam, niziołek
    niziolcze.blox.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja też szukam i właśnie znalazłam ten post - czy mogę liczyć na podpowiedź? z góry wielkie dzięki.
      aga.kry@gmail.com

      Usuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.