wtorek, 2 sierpnia 2011

Sierpień - rozpoczynam wyszywanie kolejnego domku.

Zgodnie z moją zapowiedzią rozpoczynam wyszywać domki.
W moim posiadaniu są 3 kanwy:
- Ewy


- Hanulki
- Haneczki


I chyba coś poknociłam w swojej kanwie - jedna nitką wyszywane powinny być półkrzyżyki a ja mam całe krzyżyki. Od samego początku coś mi nie daje spokojnie wyszywać w tej zabawie ale wytrwam dzielnie do końca zabawy.

P.S. Musiałam sprawdzić bo mi to nie dawało spokoju aż ciśnienie mi się obniżyło -  kawusia w pogotowiu ;)  Przejrzałam opis wzoru i wyszyte kanwy (te które mam, zdjęcia mojej która jest gdzieś w świecie i oryginału).
Nie wiem dlaczego ale większość dziewczyn w miejscu wyszywania krzyżyków pojedynczą nitką wyszywa półkrzyżyki. Ja się dostosowuje do Waszych kanw - wyszywam półkrzyżyki. Oryginalnie powinny być krzyżyki wyszywane pojedynczą nitką. Wracam do wyszywania.

Czyżbym coś przegapiła ?
 Znacie miłosny słownik?

Czy to nowość?
Odsyłam was na stronkę Bothy Thread.

3 komentarze:

  1. ooo..cieszę się,że moje domki już na ukończeniu...:-)))
    a jeżeli chodzi o półkrzyżyki,to jak mnie pamięć nie myli zawsze,tzn w tych RR,w których brałam udział hafciłyśmy półkrzyżykami...;-)
    a ten słownik też mi się podoba,ale cena jest powalająca...poczekamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten słownik. Widzę go po raz pierwszy :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. niczego nie przegapilas z tymi xxx w RR,ale juz od pierwszego haftowanego RR ,czesc dizewczyn tlo robila wlasnie polkrzyzykiem(ja miedzyinnymi tez);potem inne dziewczyny zaczely dublowac pomysl;ja haftuje wszystkie slowniki tak samo,zeby byly jednakowe a potem dostosowuje sie tylko do kanw dziewczyn

    co do milosnego slownika to nie jest to zadna nowosc,juz od dawna jest do kupienia ale wlasnie ta cena;choc znam jedna laske co go zakupila i ma zamiar zorganizaowac RR

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.