środa, 31 sierpnia 2011

Nowości Dimensions (DIM)

O świątecznych nowościach firmy  Dimensions (DIM) pisała Ania (piegucha)- 12 lipca.
Moimi faworytami są:


Poszukuję obydwu powyższych wzorów - gdyby któraś z Was je przypadkiem miała :)))

A teraz świeżutkie najnowsze wzory:

  Z malowaną kanwą.

 Samplery ślubny i urodzinowy.

Na koniec coś z przymrużeniem oka - mi się spodobało.

Cały czas jestem pod wrażeniem szuflad zecerskich. Będę pisać o nich kilka postów.
A propo samych szuflad i Waszych pytań:
- prawdopodobnie będę ściągać kilka sztuk tych szuflad,
- nadmiar będę sprzedawać  (tak jak pisałam w granicach 30-70 zł),
- koszty przesyłki kurierskiej powinny wachać się między 20 - 25 zł za szt. w zależności od wielkości (jeszcze sprawdzę),
- nie przeraża mnie ich wyszywanie. Najtrudniej powinno być na początku z opracowaniem ogólnym  - jak ma szuflada wyglądać i znalezieniem wzorów. Przegródki  w szufladach mają rożne wielkości więc hafciki mogą być przerywnikami pomiędzy wyszywaniem innych prac.
Zaglądajcie do mnie może się jednak Wam spodobają.

3 komentarze:

  1. ten zestawik z rozgwiazdą całkiem fajny :)
    a szufladami zecerskimi się zachwycam po cichu i tak sob ie myślę, że można wypróbować do takiego zahaftowania jakieś pudełeczko dzielone, albo taki specjalnie dla skrapujących stworzony shadowbox i z przodu jakiś naparsteczki czy szpuleczki wtedy :) mam małego boxa configurations, chyba to rozważę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór z jeleniem (???) - reniferem jest fantastyczny :)

    Myślę ciągle o tej szufladzie, ale - po pierwsze ogranicza mnie mocno kasa (wzięłam kredyt i muszę go spłacać), a po drugie - mam pozaczynanych sporo projektów i brakuje mi czasu...
    A Ty tak kusisz :(

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurka, widze, ze musze zajrzec na strone dimensions;) Mnie podoba sie tylko ta rozgwiazda:) Ale zycze powodzenia w szukaniu wzorow:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.