wtorek, 6 września 2011

Moja kolekcja - naparstki - część I

Ania (piegucha) czeka z pewnością na ten post - choć po części dziś ją zaspokoję. W jednym z komentarzy w blogu Ani napisałam, że kupiłam półeczkę na naparstki. Półeczka kupiona przypadkiem w sklepie w rzeczami przywożonymi z "zagranicy". Po dokładnym jej obejrzeniu (nie ma uszkodzeń wymagała tylko odświeżenia) zakupiłam ją za 12 zł - tylko. Tylna cześć była oryginalnie z czerwonego aksamitu.  Przystępując do "przywracania" półeczce świetności oderwałam tylną jej część, wyszorowałam pozostałam część i zabezpieczyłam środkiem do drewna. Czerwony aksamit był w takim stanie, że nadawał się tylko do wyrzucenia (nie fotografowałam tego bo był to stan fatalny w sensie estetyczno-wizualnym - półka prawdopodobnie  wisiała u kogoś w domu przez długie lata). Czerwony został zastąpiony kolorem zielonym.
Tak prezentuje się obecnie:


Moje "zbieranie naparstków zaczęło się jak zwykle niewinnie przez przypadek. Spirytus movens całej mojej obecnej kolekcji to maja71 - Asia, która w ramach Pierwsze Edycji Haftowanego Secret Pal'a przysłałam mi kilka rzeczy (zdjęcie poniżej), w tym własnoręcznie ozdobiony naparstek. Asia oprócz wyszywania namiętnie zajmuje się decoupage'm.
Moja cała "kolekcja leży "tymczasowo" w pudełku. Liczy kilkanaście naparstków (na razie nie liczyłam). Kupowałam je osobiście lub otrzymywałam od zaprzyjaźnionych osób. Kilka z nich, tych z którymi mam miłe skojarzenia znajdzie się na półeczce.

To tyle na dziś. Naparstki obfotografuję i pokażę Wam w blogu na pewno -  innym razem.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wpis:) Pamiętam, że podobną półeczkę ma Anek73:P Nieźle ją odnowiłas! To czekam na kolejne wpisy z naparstkami, bo teraz to niewiele widać:( A nie boisz się, że naparstki Ci się potłuczą w tym pudełku? Moje też sa w pudełku, ale każdy zapakowany osobno w bąbelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie odnowiłaś półeczkę, a kolekcja naparstków jest całkiem spora. Czekam na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękna kolekcja naparstków :) Chętnie je zobaczę na tej fajnej półeczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie odnowiona półeczka. Zielony wygląda bardzo elegancko (dużo lepiej niż moje "królewskie" bordo w jednej z półek ;) Zapraszam serdecznie do odwiedzenia Mojej Kolekcji http://mythimblecollection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.