poniedziałek, 26 września 2011

Moja kolekcja - naparstki - część II.

Naparstki nr 1- 17.
Dziś kilka zdjęć kolekcji  moich naparstków.

 Naparstek od lewej "sprawca zbieractwa" oraz naparstek od koleżanki Moniki.
Naparstki metalowe z miejscowości Aranjuez - przepiękny pałac letni i park królewski (na południe od Madrytu polecam zwiedzić).

 Kolejne metalowe naparstki z Aranjuez.

 Naparstek od Ani (Pieguchy) z USA  i  Kasi (xgalaktyka) z Egiptu.

 Naparstki ceramiczne z Aranjuez i Chinchon - do Chinchon polecam podjechać na kawę lub kieliszek anyżówki. Koniecznie wypić na rynku miasteczka - w drodze do Aranjuez.

 Kolejne naparstki z urokliwej La Granja (San Ildefonso de la Granja - okolice Segowii). Kolejny piękny pałac letni i park królewski.
 W La Granja znajdowała się słynna fabryka kryształów. Polecam zwiedzić park sobotę - w parku organizowane są pokazy przepięknych fontann - według mieszkańców w Wersalu nie mają takich.
 Naparstki ceramiczne z Segowii i Avilli.
 Madrycie naparstki - symbole Madrytu:
- po lewej (niedźwiedź przy drzewie truskawkowym),
- po prawej Brama Alcala (Puerta de Alcala).
 Panorama Madrytu.



 
Ania pytała czy nie boję się, że naparstki się potłuką - jakoś do tej pory się nie potłukły, nawet gdy Oliwka sobie je oglądała i się nimi bawiła. Na razie moja kolekcja jest bez strat. Przeważająca część mojej "kolekcji" to naparstki z Hiszpanii.

2 komentarze:

  1. Wspaniałe naparstki !
    Szczególnie te z figurkami u góry...przyznam ,że jeszcze takich cudeniek nie widziałam:)
    Moja kolekcja jest jeszcze malutka...ale mam nadzieję ,że powolutku coś będzie przybywać.
    Uściski Izunia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.