czwartek, 29 września 2011

Szuflady zecerskie - cz. V - szuflady "mieszane".

Witajcie.

Moja fascynacja szufladami zecerskimi trwa. Buszuję po internecie i wytapiam czas by znaleźć i pokazać Wam kolejne ozdobione szufladki.

Dziś pokażę wam szufladki "mieszane" czyli haftowane więcej niż 1 lub 2 kolorami bądź uzupełniane haftem i ...

Szufladka z haftem kolorowym - kolory raczej "wypłowiałe".
Poniższą szufladkę zakwalifikowałam do dzisiejszego postu ponieważ ma np. wyszyte serduszko hardangerem i zawieszkę z serduszkiem.
Kolejna szuflada to połączenie haftu i rożnych przedmiotów.

Kolejna to ciekawa kompozycja z wykorzystaniem rożnych materiałów i rzeczy.
Kolejna z haftem kolorowym.
Francuska kombinacja.
Szuflada - jedna z moich faworytek - kolorowy haft i różne dobrane bardzo ładnie dodatki.
Kilka zbliżeń.

Kolejne szuflady - prawdopodobnie w stylu shabby chic.
Kilka zbliżeń na kolejną już romantyczną szufladę.



Gotowa szuflada.
Inne szuflady mieszane.





Prawda, że można z nich zrobić piękną ozdobę. Tego typu rzeczy nie są " w moim stylu" ale wyjątkowo bardzo mi się spodobały. 

Mam na oku szuflady, które chciałabym sprowadzić z Francji. I tu pojawiają się różne kwestie.
Szuflad jest ponad 200 więc powierzchnia do magazynowania była by potrzebna - problem ten już wstępnie udało mi się rozwiązać. Sprawa nr 2 to znaleźć tani transport - jest w trakcie poszukiwań. No i sprawa trzecia ale najważniejsza - komu je sprzedać ? Jak na razie napisało do mnie kilka osób, które może zakupiły by szuflady. Przy ilości jaką mogę sprowadzić trochę to ryzykowne, że magazyn długo się nie opróżni. 

Jak się mocuje hafciki - będę o tym pisać. Postów o szufladach zaplanowałam jeszcze kilka więc zapraszam do czytania.

1 komentarz:

  1. Witaj, miło mi, że mnie znalazłaś i zostawiłaś miłe słowo! Jutro tu zajrzę, by się porozglądać, bo widzę ciekawe wpisy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.