sobota, 3 września 2011

Szuflady zecerskie - cz. II - haft krzyżykowy - czerwony.

Chyba większość hafciarek odwiedzających blogi francuskie zauważyła, że dominuje w haftach "rustykalnych"  kolor czerwony. Prezentuję wam dziś kolejne przykłady szuflad zecerskich z wyszytymi motywami haftem krzyżykowym, czerwoną nitką. Wszystkie zdjęcia znalazłam w necie i z góry przepraszam ale nie pisałam z jakich blogów pochodzą. Nie chcę nikogo urazić lecz zaprezentować co można stworzyć.
Miłego oglądania.





















Uprzedzam , że będzie więcej postów o szufladach.

4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi sie trzecia szuflada, od razu wpadla mi w oko. Choc te bordowe hafty jakos mnie ogolnie nie przekonuja:( Nie wiem dlaczego. Dlatego tym bardziej czekam na kolejne wpisy szufladowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sprawa! Niesamowicie to wygląda! Ja zainteresowana nie jestem, bo nigdy nie romansowałam z haftem, a mój zestaw do sutaszu właśnie uległ sprzedaży ;) Tylko miłość do papieru trwa i trwa. Ale przychodzę czasem popatrzeć na te cudne szuflady... Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na te szuflady to i ja powoli chcę taką mieć :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.